Meddelandet nedan gäller bara ägare av elbilsladdare.

På grund av en bristande rutin har kostnader för elbilsladding inte debiterats sedan november 2025.
En ny rutin är nu på plats och kommer framöver att köra varje månad.
Detta innebär dock att debiteringen på nästa avi kommer att bli ovanligt hög. Vi är ledsna för det.
/Styrelsen















